Poți afla informații despre coletul tău direct de pe site-ul nostru sameday.ro, accesând secțiunea ‘Verifică AWB’. Introdu numărul de AWB în câmpul de căutare și afli statusul coletului tău. Poți apela și la Samy, asistentul tău virtual disponibil non-stop pe sameday.ro.
Prin intermediul aplicației SAMEDAY poți urmări în timp real traseul coletului tău: îți creezi cont, te autentifici, iar în ecranul principal vei vedea coletele și stadiul în care acestea se află. În plus, cu SAMEDAY App ai acces la istoricul coletelor livrate de Sameday în ultimele 90 de zile.
Poți vedea numărul de telefon al curierului în SMS-ul pe care ți-l transmitem în ziua livrării coletului. Dacă ai instalat SAMEDAY App, poți lua legătura din aplicație cu agentul care îți livrează comanda, apăsând butonul verde de apelare din detaliile livrării. Dacă nu ești acasă sau nu ai cash pentru ramburs, din aplicația SAMEDAY poți plăti coletele tale, poți amâna livrarea sau poți redirecționa coletul la easybox.
În ziua livrării coletului transmitem un SMS care conține intervalul aproximativ de livrare. Aici poți vedea când va fi livrat coletul tău. Te rugăm să ții cont că, pe parcursul traseului curierului, pot apărea situații care influențează acest interval. De asemenea, accesând secțiunea ‘Detalii livrare’ din aplicația SAMEDAY, harta interactivă activându-se cu maximum 2 ore înainte de livrare.
Poți plăti coletele cash, direct la curier sau cu cardul din SAMEDAY App. Aplicația permite plata coletului atunci când curierul este în drum spre tine.
Este posibil ca expeditorul să nu fi înregistrat plata. Te rugăm să iei legătura cu acesta pentru modificarea sumei. Până ce nu se va efectua modificarea sumei, din păcate, nu îți vom putea livra comanda.
Reprogramarea livrării se poate realiza în patru moduri:
Termenul standard de păstrare a coletelor în easybox este de 36 de ore de duminică până joi, vineri 72 de ore și sâmbătă 48 de ore.
Poți verifica timpul de staționare a coletului accesând link-ul inclus în e-mailul de confirmare a livrării.
Din SAMEDAY App știi oricând timpul de păstrare verificând zona ‘PIN-ul expiră’. Ai nevoie de mai mult timp? În aplicația SAMEDAY poți extinde cu până la 7 zile termenul de găzduire a coletului în easybox atunci când mai ai mai puțin de 12h până la expirarea termenului inițial.
Nu găsesc easyboxul. Ce pot face?
Verifică e-mailul primit în ziua încărcării coletului în easybox. Aici vei regăsi link-ul ‘vezi în maps’ pe care îl poți accesa pentru a te orienta. În SAMEDAY App poți naviga automat către easybox-ul ales accesând zona în care se regăsesc detaliile de livrare ale coletului tău, denumită ‘Detalii livrare’.
PIN-ul introdus este incorect. Cum procedez?
Cauzele pentru care codul PIN introdus nu este acceptat de easybox, pot fi următoarele:
În cazul în care nu te regășesti în situațiile de mai sus, dar primești același mesaj, te îndrumăm să ne contactezi via SAMY, asistentul nostru virtual pe care îl gășesti pe sameday.ro.
Plata la easybox nu este acceptată. Cum pot rezolva?
Pentru procesarea cu succes a plăților la easybox, asigură-te că:
• Soldul cardului acoperă suma pe care trebuie să o achiți;
• Dacă vrei să achiți cu un alt card decât cel cu care ai încercat inițial, îți recomandăm să reiei operațiunea de ridicare a coletului;
• Ai activă opțiunea de plată contactless;
• Ții cardul apropiat de dispozitivul de plată (POS) mai mult de 5 secunde.Ai putea încerca să folosești opțiunea de introducere a cardului în fantă, dacă nu poți plăti contactless.
Dacă ai încercat opțiunile de mai sus, dar plata încă nu este acceptată, îți sugerăm să descarci aplicația SAMEDAY pentru a plăti coletul online sau să ne contactezi prin SAMY, asistentul nostru virtual, disponibil pe sameday.ro
Ce se întâmplă dacă termenul de păstrare a coletului în easybox a fost depășit?
Dacă termenul de păstrare a fost depășit, coletul tău se va returna expeditorului, fiind nevoie să refaci comanda dacă dorești în continuare produsele. Pentru a evita această situație, îți recomandăm să verifici timpul de staționare a coletului accesând link-ul inclus în e-mailul de confirmare a livrării sau din SAMEDAY App. Totodată, în aplicația SAMEDAY poți extinde cu până la 7 zile termenul de găzduire a coletului în easybox.